YU-MIDI Muzički Portal - Muzičarski forum

YU-MIDI Muzički Portal - Muzičarski forum (http://www.yu-midi.org/forum/index.php)
-   Roland (http://www.yu-midi.org/forum/forumdisplay.php?f=61)
-   -   pitanje za roland xp-10 (http://www.yu-midi.org/forum/showthread.php?t=6592)

senadm 09.11.2008 15:20

pitanje za roland xp-10
 
kako da ubacujem boje u nju???imam midi kabl ali dali mi je potreban kakav software i ako ko zna moze li mi napisati detaljno kako da to radim posto sam pocetnik...

unaprijed zahvalan

oskar 26.10.2012 00:13

Da ne otvaram novu temu bez potrebe, naime potreban mi je savet nekog ko je vec ovo radio, koji midi usb kabl da kupim kako bi ubacio boje u xp10? dobio sam ga na poklon i u njemu je fabricko stanje, onakav kakav je kupljen. Procitao sam sve teme na sajtu ali ni jedan konkretan odgovor nisam nasao. Hvala vam puno svima unapred. Pozdrav

nemanja 1982 23.12.2014 18:52

Da ne otvaram novu temu,nadam se da moderatori nece da zamere,posto je tema malo starija. zanima me kakva je ova klavijatura za neke stringsove klavire padove i po neke gajde mono,moze li mi neko nesto vise reci? hvala unapred.

velja87 24.12.2014 15:52

Strings su dobri kao i akusticni klaviri. Imas dva tri dobra dx klavira, a rhodes nije dobar(bar za moj ukus).Imas dobar portamento pa mozes da slozis ok solo boje ako se malo poigras sa saw ili squere lead bojom i editujes ih sa cutoff freq ili reso i ostalim alatima za obradu...U toj klasi bolji je izbor korg x5d jer su po ceni tu negde(malo je korg skuplji) sa tim da ako dobro zagrejes stolicu korg pojede xp10. Od xp serije jedini sto valja je xp30 i o njemu nebi trosio reci, posto je apsolutni ubica za pare koje kosta :)

nemanja 1982 25.12.2014 12:49