YU-MIDI Muzički Portal - Muzičarski forum

YU-MIDI Muzički Portal - Muzičarski forum (http://www.yu-midi.org/forum/index.php)
-   Saveti za kupovinu (http://www.yu-midi.org/forum/forumdisplay.php?f=75)
-   -   Korg is35 ili Yamaha psr1000 (http://www.yu-midi.org/forum/showthread.php?t=25888)

acakasper 01.09.2013 18:32

Korg is35 ili Yamaha psr1000
 
Kolega hoce da kupi jedan od aranzera,do sad je svirao na Korg x5d,koja je bolja klavijatura korg is35 ili yamaha psr1000?za ovaj is35 sam imao na njega moze samo 16 ritmova,al jamahu nisam svirao,kakva je kakav je kvalitet sounda,kolko ritmova itd...

yamaduke 01.09.2013 18:48

Citat:

Originalno postovano od acakasper (Post 252892)
Kolega hoce da kupi jedan od aranzera,do sad je svirao na Korg x5d,koja je bolja klavijatura korg is35 ili yamaha psr1000?za ovaj is35 sam imao na njega moze samo 16 ritmova,al jamahu nisam svirao,kakva je kakav je kvalitet sounda,kolko ritmova itd...

Ja sam cisti amater imam yamahu psr a 1000, mislim da nije losa klavijatura ima dosta ritmova, mogu se doradjivati direkt na klavijaturi, po mom misljenju nije losa ali ja sam kao sto reko amater!

acakasper 01.09.2013 19:24

znam da je psr A1000 dobra sprava,ali ovo je samo psr1000 bez A slova.

rolandx 01.09.2013 19:56

Mozda će pomoći you tube, mislim, da je zvuk ipak presudan u odnosu na USER ali svako ima svoje mišljenje... :


IS35 Ritmovi
You need to upgrade your Flash Player

Live mix 3 by live Zeki
You need to upgrade your Flash Player


Yamaha PSR 1000 Terce Amol, Dmol, Gmol, Emol
You need to upgrade your Flash Player

Y A M A H A psr 1000. uzivo
You need to upgrade your Flash Player

Lično dajem prednost Korgu...
Dodato:
Ukoliko je nešto od klipova reklama, nije mi bila namera... :rolleyes:

acakasper 01.09.2013 20:04

cini mi se da yamaha ima bolju harmoniku u odnosu na is35,a cuo sam da je i pratnja bolja,,ali ne znam nisam je nikad svirao,ima li ko od kolega psr1000,pa da razjasni?

VUNIMRAV 01.09.2013 21:48