YU-MIDI Muzički Portal - Muzičarski forum

YU-MIDI Muzički Portal - Muzičarski forum (http://www.yu-midi.org/forum/index.php)
-   Sistemi (http://www.yu-midi.org/forum/forumdisplay.php?f=68)
-   -   Ozvucenje? (http://www.yu-midi.org/forum/showthread.php?t=1157)

blatusan 03.10.2006 11:14

Ozvucenje?

Vozdra raja!! Pokuso sam naci koji odgovor ovdje na forumu u vezi ozvucenja ali nisam nista naso. Eh, posto sam pocetnik sto se tice svega u muzici i nisam sa parama bas najbolji pitam vas slijedece: Imam pa 50 i planiram uzeti triton le,ozvucenje sam imao od jarana posudzivao mi je al nismo nikako mogli nastimati da se cuje dobro nesto je uvijek falilo al nije ni vazno.Sad je doslo vrijeme da ja sebi nesto nabavim od opreme. Sta bi bilo najbolje za mene koji imam 18 godina i pa50, i koja mixeta i zvucnici bi se slagali uz pa 50 i eventualno triton le?
Zahvaljujem unprijed vama koji ste uzeli vremena da mi pomognete.
Pozdrav Alen.

sinisa 03.10.2006 12:12

ja sam pre dva meseca uzeo dve nove aktivne zvucne kutije 300w 15" za 800eu Wharfedale pro SVP-15.Firma je Britanska koja postoji jos od 1930 ili 39. Kutije su odlicne zvuce mnogo bolje od Mackie u toj klasi o ceni da se ne govori,Mackie 12" dve pasivne kutije dodju oko 850eu.

blatusan 03.10.2006 12:29

A kakva je razlikaa izmedzu pasivnih i drugih kutija
jebiga neznam?

kreso 03.10.2006 13:51

Pasivne kutije trebaju dodatno pojačalo i ako ih ganjaš uz satelite na bas zvučnike tada i skretnicu.

blatusan 03.10.2006 14:00

Aha jasno. Dobar drug mi je preporucio mixetu DYNACORD 1000. Sta kazete na njoj?

alek2000 03.10.2006 23:34