Korisničko Ime
Lozinka
Registracija


Nazad   YU-MIDI Muzički Portal - Muzičarski forum > Razglasi i ozvučenja > Sistemi

Sistemi Kompletni sistemi za ozvučenje... Kombinacije...

Odgovor
 
Alati tema Display Modes
Star 18.11.2012, 23:21   #1
AcaG600
Ovaj baš voli da kuca
 
AcaG600's Avatar
 
Registrovan/a dana: 05.01.2012
Mjesto: Kruševac
Postovi: 498
Downloads: 130
Uploads: 14
Rekao HVALA: 83
Zahvalili mu 117 puta u 110 Postova
Instrumenti: Roland VA-5 expanded ZIP & KORG X5D ; DELL Inspiron 15 3521 + Kontakt 5 + MIDI + Samples
Interesi: Klavijature, računari...
AcaG600 ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
AcaG600 pošalji poruku preko MSN messengera AcaG600 pošalji poruku preko Skype™ messengera
Standard Savet za ozvucenje (mikseta, mikrofon, pojacalo...)

Pozdrav svima....Posto sam apsolutno "pocetnik" za ovu temu, hteo sam da postavim nekoliko pitanja na koje zelim dobiti odgovor....