YU-MIDI Muzički Portal - Muzičarski forum

YU-MIDI Muzički Portal - Muzičarski forum (http://www.yu-midi.org/forum/index.php)
-   Gitare (http://www.yu-midi.org/forum/forumdisplay.php?f=33)
-   -   najbolji setup za nastup uzivo (http://www.yu-midi.org/forum/showthread.php?t=8320)

zirox 04.03.2009 17:43

najbolji setup za nastup uzivo
 
Postovanje,
imam jedno pitanje. Koji je najbolji setup, za svirku uzivo kad nastupas sam sa akusticnom gitarom? Da li se koriste ritam masina, klavijatura, mini disk ili laptop kao pratnja ili nesto drugo? Interesuje me zato sto zelim da na najlaksi nacin imam pratnju. Mozda neki iskusni gitarista moze da objasni, ja sam pocetnik.

dominik 04.03.2009 19:11

Kod nas je tu jedan gitarista imao nekakav mali mp3 uredjaj, skopčao to i gitaricu na mali razglasčić i radio na bašti, lagano i tiho-super!
Znači išla je matrica, on je pjevao i dopunjavao s gitarom.
Pozdrav

EmirTotic 04.03.2009 19:19

Nisam neki gitarista da bih mogao dobro to da objasnim, ali se za to koristi taj uredjaj koji pusta matrice pa ih dopunjavas. Nisam tako radio nikad jer prezirem matrice. Mnogo je bolje raditi samo gitarom jer je tako prijatnije mnogo u nekom otmenijem lokalu. Ne znam o kakvoj je svirci rec, ali taj matrica player :) je resenje.

gogspa80 04.03.2009 19:48

pa neka nadje nekoga klavjeturistu, i sviraju skupa, to mu je bolje nego da se pati sam...

EmirTotic 04.03.2009 20:40

Sve zavisi o kakvoj vrtsti svirke je rec...

zirox 04.03.2009 21:01