YU-MIDI Muzički Portal - Muzičarski forum

YU-MIDI Muzički Portal - Muzičarski forum (http://www.yu-midi.org/forum/index.php)
-   Korg (http://www.yu-midi.org/forum/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Sound na PA 500??? (http://www.yu-midi.org/forum/showthread.php?t=8883)

Pajke 08.04.2009 14:46

Sound na PA 500???
 
Ja sam početnik i skoro sam uzeo KORG pa500. Juče sam ga prikačio na ozvučenje........i........katastrofa.....kao igračku da sam priključio...:(....Sta da radim?




Hvala unapred...:)

milan_lekic 08.04.2009 14:48

pa prvo ubaci neki narodni set za pocetak naravno ako ga vec nisi

svrakan 08.04.2009 14:51

Pre svega pitanje kako si ga namestio na razglas?

makso68 08.04.2009 15:26

Moraš ga izmiksati na ozvučenju,ne na slušalice ili na njegove zvučnike.Dakle,funkcija:speakers off i samo slušati šta izlazi na razglas.Mora izaći dobro.Pozdrav!!!

mimiki 08.04.2009 16:37

verovatno nisi nista ubacio u njega jos,nijednu boju,svaka klavijatura dok je ne sredis kad kupis novu zvuci malo "tupavo" ,imas ovde na download-u nesto za njega pa probaj to da ubacis.te fabricke boje su uglavnom bez efekta i zvuce malo piskavo i bzv....

Pajke 08.04.2009 17:27

Hvala svima!!!!:d:d:d

wall 08.04.2009 18:07

Ja ne razumjem ove ljude kupuju instrument bez da ga probaju , bio si u dućanu probao ga na razglas i na njegove zvučnike i sad mu ne valja?Tko je tu blesav ako neznas da ispitaš instrument povedeš nekoga tko zna.Pozdrav svima

Ajde ti malo perouči pravilnik!!! Ovaj sajt nije mesto gde ćeš se na takav način obraćati drugim korisnicima!!!!

dalabu 08.04.2009 18:13