PDA

Pokaži Full Verziju : Hohner


Iko123
12.11.2008, 22:04
Pozdrav svima! Imam dvojbu između dvije harmonike, honer lucija(96 b 4.glasna) ili hohner verdi II(96 B 3.glasna).cjene su tu negdi. Naime početnik sam, pa ne bi volio pogrješit. nije sigurno da ću uzet od ove dvi neku. kakva je paulo soprani 96, i za koje se novce može nabavit

Alix
12.11.2008, 22:32
Drug MANI SE HOHNER firme ako za Boga znaš!!!
Imo sam i Hohner STUDENT 96 i kasnije Hohner MORINO i ne valjaju nikako...
To su harmonike rađene za polke i te goveđe muzike,nije to za naš melos...
Svi registri su mutavo napravljeni,ne znam kakve piskove prave ali zvuk je metalan...
Oni registri puni nekih MUSSETE fori,a onaj "soprano" ako ga tako možeš nazvati nije ni za Q...
Zato ako naletiš na kakvu WELTMEISTER u tom rangu kupi je nećeš požaliti...To je moje iskustvo s tim harmonikama i nedo Bog da ih moram kad više svirati...

Dell
13.11.2008, 01:26
meni profesor harmonike kaze, da Hohner i nije neka harmonika, ali da je dobra za svatova jebiga zato sto se dobro dere, a tesko ces se ti cut s guerrini, dallape ili weltmeister medju 300 ljudi, ali dobro je Alix rekao ne valja nista ako hoces ovako nesto ozbiljnije svirat. Uzmi neku Weltmeistericu i ja ti preporucujem ili tu paolo soprani, takodjer kloni se Royal Standard :S :S :S hahahahaha imao sam iskustva s njom

Iko123
13.11.2008, 12:20
Znam da su royal nikakve, tj. čuo sam. Koliko soprani od 120 ima kila? Zasad mi je najbitnije da naučim svirat. Idem na tečaj pa tako da nisam skroz početnik.

Dell
13.11.2008, 12:23
hmmm mogla bi imati oko 10-12 kg po mojoj slobodnoj procjeni, uostalom sta ima veze koliko kila imaju, sto teza to bolja, celicis se druze na njoj :D

CRNI GALEB
13.11.2008, 12:54
Moj savjet jarane, nista ne uzimaj Hohner.

Jazz
13.11.2008, 13:21
["Garamond"]e ovako Brate ja imam Hohner Verdi II crvena boja ono sedefasto crvene ili vec... i kao sto ti je neko vec gore spomenuo: