PDA

Pokaži Full Verziju : kolege moderatori


plana
26.09.2008, 01:34
Dragi moderatori,
razocaran sam vasim odnosom!Niti sam glup i nepismen, niti sam pocetnik u muzickom smislu, a i da jesam, nije u redu da se ovako odnosite prema meni.
Izvinjavam se sto nisam koristio iskljucivo "profesionalne" muzicke termine, i sto sam, o Boze moj, napisao "klavijatura za narodnjake i zabavnjake". Bez uvrede, mozda su i neki "pocetnici na ovom forumu", skolovani muzicari!?
Meni je trebala vasa POMOC, jer sam do sada uglavnom svirao harmoniku i klavir, a izvinjavam se jos jednom sto sam je trazio na jednostavnom, "seljackom" jeziku.
Obecavam da cu paziti na koji nacin postavljam svoja glupa pitanja, naravno, ako me ne proslijedite u neku svastaru, ili sta vec!?

Vule
26.09.2008, 03:07
Opet faul majstore...;)...mogao si na staroj temi da im se izvineš a ne da otvaraš novu...:D

milanceshow
26.09.2008, 03:32
@plana

Dragi moderatori,
razocaran sam vasim odnosom!Niti sam glup i nepismen, niti sam pocetnik u muzickom smislu, a i da jesam, nije u redu da se ovako odnosite prema meni.
Nisi dobio nikakvo zvanicno upozorenje od strane TIMA ovog foruma.Dobio si samo verbalno upozorenje.
Nemas prava da se raspravljas po tom pitanju,a tvoj komentar da se lose odnosimo prema tebi nije na mestu........
Prekrsio si neka pravila,a naj bitnije pravilo u tvom slucaju je:
clan:8 ovo je prvo pravilo koje si prekrsio zakljucak za MODERATORE

Tvoje pitanje u temi koju si postavio je glasilo:
dakle,postovani moderatori,da zakljucimo:)
pa 500 je bolji za one koji vise sviraju zabavnu i rock muziku,
a za narodnjake je bolji pa 80!!!!
JE LI TACNO?

Ovde mozes procitati pravilnik:http://www.yu-midi.com/forum/faq.php

Kakvo si pitanje postavio,takve si i odgovore dobio.

Svi su razumeli da je neka sala u pitanju,pa su ljudi krenuli da se zezaju.....a da si hteo pravi odgovor ni ti nebi nastavio da se salis sa njima.....