PDA

Pokaži Full Verziju : Roland EXR E2


Ivan.2008
22.08.2008, 01:50
Posedujem aranzer roland exr e2. Ako jos neko ima isti takav, molio bih da mi se javi da podelimo iskustva i da razmenimo korisne savete. Meni je to prvi aranzer koji sam kupio i mislim da je dovoljno dobar da bar za neko vreme posluzi, pa da se potom proda i kupi neki bolji. Sta vi mislite?

gnovako8
22.08.2008, 01:54
pozz imao sam ga ja pitaj sta te zanima javi se na PM

Boban010
24.08.2008, 23:07
I ja imam EXR-E2 i meni treba pomoc oko podesavanja.

Ivan.2008
25.08.2008, 13:14
Na roland.co.yu sajtu stoje pozitivne kritike o ovom aranzeru, da daje cist zvuk na zvucnicima... dobri ritmovi itd. Posebno pada u oci recenica 'Roland, a nas'.

Pre svega treba imati u vidu da je exr e2 polu profesionalna klavijatura. Bilo je nekih koji su ga kupili i odmah se pokajali. Ja licno sam zadovoljan, i posto sam pocetnik ne vredi da odma menjam kategoriju. Znaci hocu maksimalno da ga iskoristim za svirke.

Mislim da bi bila dobra ideja da pokusamo da objasnimo koja je razlika izmedju ovog exr e2 polu profia i bilo kog drugog profesionalnog aranzera dovoljno dobrog za narodnu muziku (i zabavnu). Pa da vidimo preko kojih mana se moze preci a koje su mu nepremostive.

- Ima solidne farbe. Premda kada trazim neku boju treba mi dosta vremena da nadjem najpriblizniju originalu.
- Ima prikljucak za opcionu pedalu i to samo jednu, sto vec govori o tome da se radi o polu profiu. Pedali se moze dodeliti jedan od 10tak ponudjenih efekata. Ja sam nasao da je najkorisnije ako je to START/STOP funkcija.

Ne znam u cemu ce sve profi klav. doneti olaksanje, a ni koliko cu moci da sviram na exr e2.

Boban010
26.08.2008, 00:27