PDA

Pokaži Full Verziju : Korg T3


goc_2003
18.01.2008, 00:45
Već neko vrijeme sviram na ORLa KX7 i KORG-u T3.

Nije mi nikako jasno kako da na KORG-u dobijem da mi svira
neki ritam u podlozi.
Recimo hoću odsvirat neki narodnjak i neznam kako da dobijem taj
ritam u klavijature.


Hvala ja sam još početnik.

kuki
18.01.2008, 00:56
KORG T3 nije aranzer i na njemu ne mogu ritmovi!

goc_2003
18.01.2008, 01:02
Kako onda napraviti da mi bude na lijevoj strani bubnjevi a na desnoj
instrument npr.neka truba.

Na drugoj klavijaturi mi je to jednostavno a na KORG u neznam kako da podjelim

I još jedno pitanje
Što sve mogu u SEQ. to je ona tipka na klavijaturi.
Znam da je to sequencer ali neznam čemu služi.

kuki
18.01.2008, 01:12
1.Pogledaj da li na klavijaturi imas dugme SPLIT ili udjes negde u program gde pise split,tamo biras koji hoces da ti bude instrument za levoj ruci a koji za desnu ruku.
2.SEQ. ti sluzi za snimanje onog sto sviras.

kreso
18.01.2008, 13:06
B-)
Hmmm, koliko sam ja shvatio ti ne razumiješ razliku između workstationa i aranžera.
Pokušat ću ti u par crtica ukratko razjasniti da se radi ne samo o dva različita proizvođaća klavijatura nego i o dvije potpuno različite klavijature po namjeni.

Aranžer klavijatura (kod nas poznatije kao KORG Pa serija, Roland E, G ili VA serija, Yamaha PSR ili Tyros serija) su klavijature s sinhroniziranom ritam mašinom kao orkestralnom pratnjom. Služe uglavnom kao jaka ritmička podrška i podloga u bendu s 2-3 člana uglavnom pošto u slučaju korištenja aranžera ne trebaš bubnjara i basistu.
Jači i bolji aranžeri (to ORLA na tvoju žalost nije) imaju i sampler tj mogučnost reprodukcije u sviranju prirodnih zvukova instrumenata tj orginalan zvuk harmonike, trube, tamburice, bouzukija itd. Iako su večina njih editivne kao workstation u principu glasovnim migučnostima u kreacijama solo boja su daleko od ikojeg ozbiljnijeg workstationa.