PDA

Pokaži Full Verziju : Skale i akordi


dina_2712
01.01.2013, 17:38
Pozdrav i sretna Nova,

trebala bi mi pomoc oko teorije. Posto sam pocetnik, molim da mi neko objasni skale i kako se sviraju trileri i akordi u tim skalama na klavijaturi.
Molim vas ako moze u slovima, jer sviram po sluhu i neznam jos svirati po notama.


Hvala puno unaprijed!

daca91
01.01.2013, 17:56
moras da vidis sa nekim profesorom,jer to nije tako jednostavno....
i,sve zavisi od tebe kako kapiras.... ;)
moj ti je savet da nadjes nekog profesora da ti lepo objasni i posle ce sve da ti bude lakse i to mnogo....

propenpop
02.01.2013, 06:21
Pronadji na internetu Lakijevu skolu muzike, tu ces naci odgovor na svoje pitanje lestvice, vrste, kako se grade i akordi, isto tako na inernetu imas prstored za te lestvice, pa kreni polako da ih sviras. Polako, da svaki ton naglasis, da bude sto tacnije, preciznije i ravnomernije odsviran, na ovom forumu imas tutorijal vezan za trilere, pronadji ga i udri, s tim sto dok ne apsolviras potpuno lestvice i akorde nemoj prelaziti na trilere. A ubedljivo Najbolje bi bilo kada bi nasao nekog iskusnog, teoretski i prakticno dobro potkovanog svirca da ti za pocetak sve to lepo objasni, a sto je jos i bitnije da isprati polozaj tvoje ruke, udarac, da ti ukaze na greske i nepravilnosti(to bi bilo naj, e sad...), i sam obrati paznju na to za pocetak.
Postovano sa mobilnog uređaja
Dodato:
http://www.yu-midi.org/tutorial/index.php?subaction=showfull&id=1326401500&archive=&start_from=&ucat=1&
Dodato:
ovo ti je asresa tutorijala vezanog za trilere sa ovog foruma.

ibro22
02.01.2013, 12:47
propenpoo ovaj video nece nesta. :rolleyes:

Vaxter
02.01.2013, 12:53
Izloguj se, pa se uloguj preko portala:
http://www.yu-midi.org/portal.php

Na ovoj strani je Lakijeva škola:
http://www.yu-midi.org/tutorial/?show_cat=1

propenpop
02.01.2013, 13:02
Da, nece ni kod mene da radi, ali u resavanju tog problema ti mogu pomoci iskusnija gospoda sa foruma, ja ne znam u cemu je stos.