PDA

Pokaži Full Verziju : Zvucna karta za Tezgu - Solo


fc.sevac
28.08.2012, 18:01
Pozdrav svima, trenutno sam u fazi sklapanja racunara koji bih koristio za svirku, naime korisio bih neki virtuelni sampler, Kontakt emulator ili nesto trece da preko njega sviram solo.
Znaci da napakujem taj soft sampler dx bojama i semplovima harmonike i udri do zore. Interesuje me kakva zvucna karta je potrebna da bi to moglo da funkcionise posto sam laik po pitanju hardwera pitao bih iskusnije kolege za savet da li je to moguce da se izvede sa nekim ulaganjem u zvucnu karticu do 100 eura a da mi svirka ne kasni kao kad skolski hor peva kanon GLE IDE JEZ, ZA JEZOM IDE MIS...?
da li je bolje uzeti eksternu ili internu kartu? komp je Intel core duo 2,2 ghz sa 4 gb rama. Hvala

marko87
28.08.2012, 19:46
Konfiguracija bi ti bila solidna za SOLO svirku, ako planiras da vuces i ritam sekciju, trebace ti dosta jaci racunar, sa dooooosta RAM-a. Sto se tice zvucne kartice..kad vec sklapas racunar(podrazumeva se desktop) uzimaj internu zvucnu(PCI), od mene preporuka EMU 1212m

fc.sevac
28.08.2012, 21:53
Zahvaljujem na savetu, ako moze jos jedno pitanje, video sam na nekim oglasima da neko adaptira tvoj postojeci racunar( ubacuje odgovarajucu zvucnu kartu itd) i na samom kontroleru-sintu isprogramira pozivanje boja tako da nije potrebno otvarati VST instrument cak ni monitor navodno nije potreban vec se na svirku nosi samo kuciste racunara. Da li je to stvarno izvodljivo? I na koji port je najbolje vezivati klavijaturu na racunar da bi se kasnjenje zvuka svelo na minimum?

Sejox
28.08.2012, 22:32
Kao sto Marko rece,za 100 Eura,koliki ti je budzet za zvucnu kartu,EMU 1212 ce sasvim korektno zavrsiti posao.Mislim da se moze naci i za manje novca(polovna naravno).
Inace,ona u sebi ima ugradjen Midi In i Midi Out ulaz i izlaz,tako da se klavijatura tu i kopca midi kablom.