PDA

Pokaži Full Verziju : Korg X5D


Bokikorg
17.05.2012, 10:47
Planiram kupiti Korg X5D,e sad da cujem vase utiske kakva je klavijatura,kako prolazi? Hvala :)

srx97
17.05.2012, 14:35
Ekstra :) ima je kolega prezadovoljan je

Bokikorg
17.05.2012, 18:49
Hvala ti :) Uzecu je sigurno,ima li jos nekog da kaze sta o ovoj klavijaturi?

ЂолеПФК
17.05.2012, 19:04
Ja sam bio u nedelju na rodjendanu i covek je svirao pa sam je svirao, po meni nije losa i rado bih je uzeo da imam novca naravno :D
E sad, zavisi za kakve potrebe ti treba, ja sam pocetnik, za koji mesec cu poceti sa rodjendanima i manjim zabavama, pa mislim da bi mi radila posao, a za vece ne znam kako bi posluzila, to ti vec mogu reci ljudi koji su odmakli malo vise od ,,malih" zabava i zvanja pocetnik.

Bokikorg
17.05.2012, 19:09
Sada ce mi klavijatura trebati za vezbu jer sam pocetnik i ja isto,dalje cemo videti :)

Todorgm
17.05.2012, 19:33
Opasna sprava ,odnos cena kvalitet vrh !

AcaG600
17.05.2012, 19:38
I ja uskoro planiram da uzmem X5D....Kako sam cuo, klavijatura je dobra po zvuku i moze da se sredi dosta dobro....Idealna za pocetnika, ali i za one malo naprednije....Malih je dimenzija i laka je, tako da to ne predstavlja problem....Koristi AI2 sintezu zvuka....5 oktava....Dirke su malo losije....Boje se ubacuju preko MIDI TO USB kabla, i mislim da sam ukratko sve rekao sto sam ja saznao o toj klavijaturi....Pozdrav :)

nesaband
17.05.2012, 19:45
klavijatura je retro,jeftina i tesko ces je kasnije prodati.

zvuk kao zvuk prevazidjen odavno novijim modelima tako da ako ti treba za neku ozbiljniju pricu zaobidji je

yamahapassion
17.05.2012, 20:05