PDA

Pokaži Full Verziju : Novi clan


registrovan
03.08.2007, 16:46
Cao kolege, nov sam na ovom forumu, a i "noviji" vlasnik pa1x.
U fazi sam sredjivanja klavijature. Odusevilo me koje mogucnosti ova masina pruza i nemam mira dok je ne "savladam", hehe.

Aktivno sviram preko 15 godina, ali sam totalni pocetnik na aranzeru, i dosta sam skontao, ali naravno covijek uci dok je ziv. Eto imao bi cijeli "katalog" pitanje, ali necu vas bombardovati odma sa time, nego malo po malo:-)

Inace bi htio da pozdravim clanove ovog foruma i da se zahvalim, mnogo sam ovdje naucio i tako usposobio klaviaturu za neki "provizorni" rad dok je ne sredim 100% po mojim zahtijevima.Divno je sto postoji ovaj forum i ovi nesebicni clanovi, jer bi mnogi od nas i dalje kao slepci tapkali u mraku. Ja cu pokusati da sa svojim jos skromnim znanjem isto nesto doprinesem.

pozdrav

registrovan

_________________________
Premeshteno iz Korg u Komentare i pitanja

Vaxter

mykeli
03.08.2007, 16:51
Dobro nam doso na forumu...
dobar ti nick!!!

registrovan
03.08.2007, 17:13
tako je sa nickom, kad vise nemas ni inspiracije niti volje da izmisljas nove i da ih zapamtis:-) jednostavo i efikasno, hehe.
Mogao bi mi bit i nick: registr(ovan) ili registrovan ovan :-)

asanjtunje
03.08.2007, 19:42
dobro nam dosao jarane.

Vaxter
04.08.2007, 03:14
Dobro nam doshao!
Poshto si nov, oproshteno ti je, ali se ubuduce potrudi da postavish temu na pravo mesto!
Naravno, prochitaj pravilnik! ;)

http://www.yu-midi.com/pravilnik.php

Pozz!

blatusan
04.08.2007, 09:41
Dobro doso jaro! Ovdije ceka mnogo:smijeha,pomoci,belaja, i svega lijepog!
Pozdrav,Alen!

klavijaturista
04.08.2007, 13:22
Dobro došao!!!Čuvaj se Ima nas svakakvih heheh!! :lol: 8) :? 8O :x :P :oops: :cry: :wink: :roll: :twisted: :evil: :D :) :( :o 8O

Grof
27.11.2007, 13:20
Evo jos jednog novajlije.