PDA

Pokaži Full Verziju : Vaša mišljenja o snimanju putem USB-a


smuchac
05.01.2012, 18:09
Eto mene s još jednom kombinacijom. :D
Kako doma imam glanc novi mixer Behringer Xenyx 1204 USB koji smo kao nov izbacili iz upotrebe,reko ajde da probam s njime i bogami,zadovoljan sam za svoje amaterske potrebe za početak.
Tek sam ga spojio,Windows 7 ga uredno prepozna i snimam bez problema zasad u Audacity programu samo dok se ne uštosim malo a kasnije bih išao na neki bolji ali ne mnogo kompliciran program. Nadosnimavanje kasni,ali snašao sam se u opcijama da povećam tempo nadosnimljenom dijelu muzike pa je sve super kao finalan proizvod po pitanju brzine,mada vjerujem da se može još puuuno bolje sve to skupa.

Eto,zanimaju me vaša mišljenja i neki fini programčić s kojim se da radit meni amateru a da nije krcat funkcija i da se nije teško snaći s njime. Hvala unaprijed. ;)

albin korg
06.01.2012, 01:14
Evo kolega Bodule,ja snimam u cool edit 2.0 pro ,jednostavan da jednostavniji ne može bit,a ujedno je i pro tako da to fino izlazi iz njega.

zsimonovic
06.01.2012, 02:10
Imas i cockos reaper,isto mali sekvencer program,nije zahtevan,lepo uradjen vizuelno.Imas ga na netu a imas i portable verzija koji se ne instaliraju a zavrsavaju posao.Oko kasnjenja tona moras da vidis sa asio drajverima na muzickoj karti.Probaj instaliraj asio4all driver pa probaj tu da smanjis kasnjenje.

smuchac
06.01.2012, 15:48
Hvala momci,oba sam skinuo pa cu pokusati iako mi "na prvu" oba izgledaju kao nuklearna fizika. :D
Imam i neku bolju zvučnu karticu od ove integrirane pa kada dođem do toga,pokušati ću s njom,možda se kašnjenje smanji kako su mi u drugoj temi rekli drugi kolege. ;)
Dodato:
Vidim da ne smijem editirati post (nema opcije) pa cu se nadovezat na prijašnjega,a možda se i sami automatski spoje...