PDA

Pokaži Full Verziju : Semplovi za sequencere


zheks
02.06.2007, 23:46
Pozdrav

Ima li netko savet gde bi se mogli naci narodnjacki semplovi (boje?) za sequencere poput Reason, Cubase itd.

Uzeo sam Korg K49 midi kontroler, totalni sam pocetnik sto se sviranja tice, pa verujem da bi ovo bilo dovoljno za pocetak. Zanima me pretezno narodna muzika, a nigde nemogu naci nikakve prikladne zvukove, instrumenti koji dolaze uz jedan od gore navedenih aplikacija zvuce poprilicno plitko.

Zahvaljujem unapred!

Vaxter
03.06.2007, 00:35
Chini mi se da ti malo pogreshno shvatash logiku rada ovih programa.
Cubase sam po sebi ne moze da uchitava semplove.
Kod njega radish sa VST instrumentima.
Znachi, za njega ti treba shto vishe VST instrumenata, a da bi radio sa semploveima treba ti neki VST soft sampler kao shto su Halion ili Kontakt.
Legendarne narodnjachke boje su radjene na yamaha dx seriji, koje mozesh koristiti sa NI FM7.


Reason je super program, ali ti ga ne preporuchujem za narodnu muziku.
On je vishe okrenut elektronici.
Techno, trance, house...

BasariStudios
03.06.2007, 03:14
Dobro ti je VAXTER rekao, nadji sebi KONTAKT 2, FM7, PLASTICZ i tako nekih
instrumenata, a boje mozes naci ovde:

www.BASARISTUDIOS.com

Sve sto ces cuti moze da radi na KONTAKT 2.2.

zheks
04.06.2007, 14:18
Mnogo vam hvala na odgovorima. Uspeo sam da nadjem NI FM8, skinuo sam farbe za yamaha dx sa ovog sajta, ali nikako da dobijem narodnjacki zvuk. Da li farbe nisu dobre, ja sam propustio nesto, ili mora da bude FM7 umesto osmice?

Hvala kao i uvek!

Vaxter
04.06.2007, 18:46
Ne bi smelo, poshto rade na istom generatoru zvuka.
Mozda cesh morati malo da se igrash sa efektima...
Mozda ce ti biti lakshe da muziku radish u Fruity Loops-u nego u Cubase...
I on radi sa tim istim vst instrumentima, a daleko je lakshi, za jednog pochetnika...

sinisa35
13.09.2007, 12:18