PDA

Pokaži Full Verziju : Pa 500 Vokoder, da li se može i isplati ugraditi naknadno


djurko
01.09.2010, 03:43
S obzirom da pa 500 nema u sebi ugradjen vokoder ili vokalist (nasao sam na forumu te termine za efekte u klavijaturi za mikrofon, a ne vereujem da se radi o istoj spravi, pa vas molim objasnite posto sam pocetnik u svetu muzike), da li se isplati ugraditi to u pa 500?

Imam jos jedno pitanje, s obzirom da posedujem DIGITECH STUDIO QUAD i SPIRIT FOLIO F1 miksetu, da li vokoder ili vokalist koji se ugradi u pa 500 moze da pruzi bolje efekte od DIGITECH STUDIO QUAD-a?

gjoko
01.09.2010, 07:27
to za PA500 prvi put cuejm i nemoj da pokusavas nista da ugradzujes (moj savet).

Tishaa
01.09.2010, 10:35
I ja privi put cujem. Takodjer mislim da je bolje ne dirat. Ja koristim digitech WHM5 i solidno radi tako da nemas potrebe da cackas po klavijaturi kad za male pare mozes nabavit solidan vocoder-vocalist

gagy
01.09.2010, 12:11
Ne eksperimentisi nista,to nije sprava koja ima tu opciju.Kupi posebno vokoder,imas na forumu mnogo tema o tome ako te zanima koji i njihove karakteristike,i budi bez brige.Pozz

svirko
01.09.2010, 15:57
Momci,a sta vi to prvi put cujete?Da PA 500 nema vocalist ili dali se moze ugradit u njega?
Jel i jedno i drugo je vec poznato.
Mozda ovo za ugradnju vocalista malo manje,al ipak ima mogucnosti.
Ali,i ja bi se ipak slozio sa kolegama,nemoj nista stavjat u klavijaturu.
Radije kupi neki eksterni vocalist,Digitec VHM5,ili neki TC,i bolje ce ti odradit posao,a i proci ces jeftinije
.
Postovano sa mobilnog uređaja

djurko
02.09.2010, 02:56