PDA

Pokaži Full Verziju : Šta uzeti za početak Yamaha psr1100 ili KORG pa50


gaspar
08.10.2009, 22:27
Pozdrav, potpuni sam pocetnik u sviranju, i dvoumim se za pocetak da li uzeti ovu klavijaturu ili PA50, pa me zanima vase misljenje i ako moze neko da mi kaze kolika je cena za PSR1100 kod nas?

Damir_Coma
08.10.2009, 22:35
psr koristen kosta oko 500 eura +/- 50 eura kako gdje, a i pa50 mislim da ima slicnu cijenu.. Ja bih ti kao pocetniku preporucio pa50, imas materijala svugdje, kao dijelova za golfa 2 :lol:.. jako dobar aranzer pogotovo za pocetnike, mada neki kazu da i jeste SAMO za pocetnike.. A sa psr-om nemam iskustva pa ti o njoj tesko mogu sta reci.. Pozz

Vule
08.10.2009, 22:36
Kolega,vidim da si početnik i na ovom Forumu pa bih te uz pozdrav i dobrodošlicu uputio i da pročitaš Pravilnik Foruma (http://www.yu-midi.com/forum/faq.php)


Prijatan Boravak-YU-MIDI TEAM

armin
08.10.2009, 22:44
psr 1100 je jako lijep i solidan aranger mozes lijepe ritmove i bojice izvuci imam jedan posjedujem ga... za pocetnika se ubio ja sam cak jedno vrijeme obavljao tezge sa njim... npr meni je jedina mana sto ima malu memoriju al to ja vidim tako zato sto meni svaka pjesma ima svoj ritam i bojice a ti na nju mozes upisati ja mislim otprilike dvadesetak ritmova... znaci iz iskustva ti kazem da je stvarno dobra kljava za pocetnika ..
a za pa50 neznam nista nisam se nikad susretao s njim al kako mogu da procitam isto jedna lijepa kljava znaci koju god da uzmes neces pogresiti...

eto klolega pozzdrav i uzivaj

Damir_Coma
08.10.2009, 22:55
Pa eto na osnovu ovoga sto je kolega napisao o psr-u mogu ti reci da pa50 ima vise memorije za ritmove, a za boje se takodje mozes dobro snaci, i srediti ih po svom ukusu, ili ubaciti neki dobar set.. Uglavnom kao sto kolega kaze, koju god uzmes neces pogrijesiti, la ja ti preporucujem pa50:D..

Veljko Estetico
09.10.2009, 01:38